Familjedag i lördags.

Yes. I lördags så åkte alltså jag, Andreas, Mira, syster, mamma och pappa till Göteborg dels för att fira mig lite och sen för att umgås och hitta på något kul. Det blev minigolf :D Äventyrsgolfen vid linné. Roliga banor att spela på!


Mira var glad, hängde med mormor!


Golfproffset Andreas.


Syster.


Kungen av minigolf. haha


Fina banor!


Ska vi se hur det går för Andreas..


Ja.. bilden säger väll allt?


En nöjd Mira på väg hem.


Köpte med oss gourmet mat på "Sofinas" vid avenyn.
GOTT!

Just det, vem vann?
1.Pappa
2.JAG
3.Syster
4.Andreas

Idag ska jag till KBA och träffa Helene och Linusen!


Mikaela

Kommentarer
Postat av: Henka

4:a: Andreas!

HAHAHAHAHAHA!

2010-08-10 @ 22:14:17
Postat av: C-J

He he "Sveriges värsta minigolfare" =)

2011-04-21 @ 16:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0