Here we go again!

Yepp. Nya tag nu då. Har inte haft någonting att blogga om på sistonde. Och har inte haft tid eller ork.
Sist jag bloggade var ju Mira sjuk. Sedan blev jag sjuk och sen Andreas.
Igår var vi på bvc med Mira, då fick hon 5 månaders vaccinet och mättes och vägdes. Andreas var som tur var med och fick hålla i Mira när de tog sprutorna. Usch jag tycker att det är så hemskt.
Satt i hörnet och höll på att börja gråta när man hörde Miras skrik. Men efter några sekunder var det över och allt var bra. Min sötnos väger nu 6225g och är 64 cm lång! Lång och smal.

I natt fick vi inte mycket sömn. Mira vaknade i stort sett varje timme och skrek och var ledsen. Och inget passade. Jag hoppas och gissar på att det var vaccinet! Har verkligen ingen skrik bebis men natten var jobbig.
Andreas fick gå upp på morgonen och ta henne för jag var helt slut. Vid elva tiden kom mamma med bilen som vi lånade in till Kungsbacka. Där skulle vi först gå till bostadsförmedlingen, sedan strosa jag runt inne på kungsmässan och väntade på att Andreas skulle bli klar med sina ärenden som han hade. Var inne en sväng på jobbet och pratade lite. Alltid lika kul att träffa alla!
 Men på bostadsförmedlingen sa det att vi stod med på en trea i Kungsbacka, bra nyheter. Men tror ändå inte att vi får den. Bostadsöfmedlingen väljer ut tre stycken till varje ledig lägenhet sen är det upp till fastighetsägarna att besluta om vem som får lägenheten. Alltså finns det ingen jävla kö! Utan kan dröja hur länge som helst. Men vi får se. Hoppas på det bästa!


Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0