Liseberg igår!

Jag, Mira och syster bestämde oss för att hitta på något kul ihop igår. Så vi tog bilen in till Göteborg och gick på Liseberg! Åka något kunde vi ju inte göra men en hel del spel blev det!! Och en hel del vinster! :D
Mira var så duktig så, låg för det mesta i vagnen och tittade på sina dinglande barbasar.
När vi sedan satt och fika kommer det massa lisebergskaniner och börjar spela någon show mitt på gatan, det tyckte Mira var jätte kul. Ögonen spärrades upp och hon vred på huvudet fram och tillbaka för att hänga med, sötnosen.
Vinsterna blev en stjärnvist på kexchokladen, första vinst på daim, första vinst på plopp, första vinst på gosedjur, andra vinst på gosedjur och sedan två små gosedjur. Massa leksaker till Mira :) Sedan spelade vi airhockey, ett spel där ingen kan slå mig i!! 9-1 till mig såklart.
Vädret var perfekt, dagen var perfekt!


Mira i vagnen.


Jätte glad hos moster, och har precis sett kaninerna!


Rolig spegel!!! Fick tyvärr korrigera mitt ansikte pga känsliga läsare..


Åka motorcyckel fick Mira göra i alla fall!


Och köra med!


En av vinsterna! Och nej jag skulle inte köpa en korv, jag köpte en mugg med vatten och den kostade 1 kr!


Mira på väg hem med grådjuret och första vinsten pingun.




Mikaela

Kommentarer
Postat av: Henka

Så typiskt dig, Mikaela, att tillochmed censurera en bild från en "lustig" spegel. Vi vet ju att du inte ser ut så där!

2010-08-26 @ 08:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0