Mysdag med Maria och Marie.

Och igår, tisdag åkte jag och Mira till Lindome där Maria bor. Marie var redan där eftersom jag och Mira blev lite sena. Men vad fint de bodde! Rikitgt fint hem!
Det första vi gjorde var att äta lunch, pastagratäng som Frippan hade slitit med hela morgonen.. Jättegott! Och sedan blev det lite fika och massa prat om allt möjligt!
Tog tyvärr inga bilder :( TRÅKIGT. För vi hade jätte mysigt i alla fall!

På kvällen åkte jag och Andreas in till stan för vi skulle på ett möte, satte oss och åt på pizza hut först, fett.
Och vi var hemma vid tio tiden.

Idag ska jag till Kungsbacka, himla massa grejer man ska hinna med när man är mammaledig :)
Ska träffa Mallan! Arbetskamrat som jag inte har träffat sedan jag såg ut som en köttbulle! Alltså innan jag födde ut Mira. Haha.

Lägger upp lite söta bilder på Mira istället.








Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0