På bättringsvägen!

Nu är det bara snuvan som är jobbig för skruttan. Annars mår hon bra, ingen feber och liite hosta bara. Skönt!
Idag har vi inte gjort något alls! Bara vart hemma och tagit det lugnt.

Mira vill skriva några rader :

s<wfw,ez za

Några rader blev det ju inte..
Nu ska vi snart äta! Bakad potatis och entricôte, ska bli gott!
Har verkligen ingenting att skriva om.. Är det bara jag som tycker att det är äckligt att dricka vatten från kranen i badrummet?

Köpte en trisslott idag! Vann ingenting. Eller jag köpte ingen trisslott, jag hade en som jag vunnit 25 kronor på och löste in den mot en ny. Ångrar mig som fan. Haha nej.

Nu börjar det förresten att krisa sig med lägenhet för våran del. Får bo kvar i en och en halv månad sen är det gatan som gäller! Men men vi får se hur det går, ska ringa dit på måndag!
Nu ska vi äta.

Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0