Tråkigt.

Händer inte så mycket nu. Så det finns inte mycket att skriva om..
Mira vände sig två gånger idag förresten! Från rygg till mage, så duktig min skrutta!
Nu ligger hon i sin säng och pratar med nappen i munnen, förmodligen med sitt grådjur. Har precis ätit gröt, så mätt och belåten är hon. Hoppas jag. Även fast hon får gröt och mjölk på kvällarna så vaknar hon 2-3 gånger på natten, vilket är lite jobbigt.

Usch ska ringa bostadsförmedlingen imorgon igen! Den ena tanten säger att det löser sig och den andre att det förmodligen inte gör de. Idioter!
Får bara hoppas på det bästa. Ska i alla fall bli både skönt och lite tråkigt att flytta här ifrån.

Har ju vart inne på att klippa av mig håret, men jag väntar nog med det! Kanske till vintern isåfall. Nu blev det långt istället :)

Får se vad jag hittar på imon, syster skulle kanske komma hit men vi får se hur det blir med det.


Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0