Kan inte bestämma mig.

Hej och hå, gud vad jag är duktig på att skriva. Nej men anledningen är för att det vart så mycket nu. Uppe i Stockholm hade vi ingen dator, sedan flyttade vi hem till Åsa, där fanns datorer men hade ingen lust att skriva. Och nu har vi äntligen flyttat till våran fina lägenhet i Kungsbacka och vi fick internet IGÅR!

Men kan dock inte bestämma mig om jag ska fortsätta skriva. Men jag gör ett försök.
Ska så småning om lägga upp bilder men har inte min dator och har inte hittat sladden som jag kan föra över bilder från telefonen till datorn. Har bara 1100 bilder på mobilen.. behöver rensas!!

Flytten har gått bra, det som ska göras nu är att det ska tapetseras om. När vet jag inte. Målarna dyker väl upp någon dag. Men annars är den väldigt fräsch!
Mira ligger och sover gott. Hittade henne sovandes sittande! Alltså framåtlutad. Såg inte bekvämt ut, men sött att man kan vara så trött :) Självklart lyckades jag fota henne.

Göra idag? Vet inte. Var så jäkla onyttig igår så det får väl bli ett långt zumba pass! Har ju gått ner de feta kilona man gick upp i Stockholm! Huuu. Tyvärr så kommer det ju att synas på tv. Plus 10 procent som läggs på, fy fan vad fet jag kommer va. Och om man har widescreen kanske man blir ännu fetare?! Nej usch. Hoppas inte. Får lägga upp lite bilder här så folk ser att jag inte är så fet. Eller också så skiter jag fullständigt i vad folk tycker!? Eller är det mitt huvud som är lite stört?

Igår köpte Andreas ett par nya skor:
Han testar storlek 43, och som de flesta vet så finns det bara en storlek framme som man provar, oftast höger foten. Butiksbiträdet kommer fram och frågar hur det går och hur den känns. Jag säger att han ska prova den andra skon också.
Butiksbiträdet: Ja, vilken storlek var det?
Andreas: Ja, jag har 43 på den foten också.


Ja just det. Det har ju var jul och allt. Men det ska kan jag skriva om i ett annat inlägg. Så det inte blir så långt och tråkigt.

Nu ska jag äta gröt, och sedan träna. Senare: Ut och gå. Sist: Sova.

Förresten! Ett nytt smeknamn till Mira: Mirakel, för hon är ju ett!
/Mikaela

Kommentarer
Postat av: Mira

Ska ni vara med i tv?? :) Säg till isåfall så vi inte missar det ! :)

2010-12-30 @ 14:38:17
URL: http://mammamiras.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Haha ja det ska vi. Du kommer inte missa det jag lovar. Men jag ska säga till :)

2010-12-30 @ 15:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0