Kungsbacka.

Det blev en shoppingdag idag! Var på kungsmässan med mamma och Mira och försökte hitta några fynd bland rean. Avskyr rea. Hittar aldrig något. Hittar bara fina saker där det inte är rea. Men nu så!! Köpte ett par byxor som var för små. Vilket fynd! Men jag testade ju dem först, och märkte att de var riktigt trånga. Men här ska det tränas så det är inga problem. De kommer sitta bra om en månad! ....
Letar som en galning efter nya glasögon. Mina har hängt med några år nu och brutit båda benen. Har hittat ett par som jag tycker är snygga, lite annorlunda. MEN det är bara jag som tycker att de är fina. Ingen annan. Och då kan jag ju inte köpa dem!

Jag är förresten helt övertygad om att jag såg en självmordsbombare i Kungsmässan. Inte idag, utan igår. Han såg märklig ut, gick sådär konstigt. Hade en axelväska som var gammal och sliten, hängd framför sig. Och han hade något under tröjan, eller också var han bara fet. Och sedan pratade han i telefon. Jag förstod inte mycket vad han sa, jag skyndade mig bort från honom bara. Sa till Andreas att det var en självmordsbombare. Jag tror inte att han trodde på mig. Men något måste ha gått snett med hans planer, för inget exploderade ju?! Tur var väl det!! För hade han gjort det så hade jag satt dit den jäveln! Fast då hade han i och för sig vart död..

NU. Ligger Mira och sover, efter ett bad och välling. Och Andreas sitter och försöker få igång internet på min bärbara dator. Och han lyckades precis få igång det!! Så nu kan jag gå ut och lägga mig i min fina divansoffa och surfa och titta på tv. Bättre än att sitta i min "walking closet".

/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0