Dagen.




Mira började dagen i gymmet.


Efter tio minuter hittade jag henne sovandes och sugandes på tummen.


Åkte hem till Åsa för att passa Ninni och spendera lite tid i huset.


Underbara väder...


Ninni var glad att se oss.


Babylår och babyfötter är det goaste som finns! Och tänk att jag får klämma på dessa
låren hur mycket jag vill! UNDERBA


Glad Mira!


UNDERBAR video! Måste ses!! Skrattar och skriker åt sin pappa.


Påväg hem igen, i det fina vädret.


Lagade sushi, eller vegitariskt! Riktigt gott.


Sen bakade jag DUMLE grottor!


Fy fasen vad gott det blev!

Nu ska jag och Andreas äta upp alla kakor och titta på Big fish!


Mikaela

 


Kommentarer
Postat av: NIna

Wooo! de där kakorna såg goa ut! :D mums!!

2010-07-08 @ 22:03:44
Postat av: J✫hanna

Jätte söt!!

2010-07-08 @ 22:15:10
URL: http://minusaresa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

De var sjukt goda :D

Ja visst är hon!! :)

2010-07-08 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0