Deprimerad.

Alltid när jag vart utomlands eller på semester och kommer hem blir jag deprimerad! Det är tråkigt att komma hem till vardagen igen, då man måste tvätta, städa och laga mat. Är ju otorligt glad att jag har Mira som jag alltid kan gosa med!! Hon måste vara världens snällaste bebis, så otroligt skönt att åka till Stockholm med henne, då hon inte säger mycket utan ligger mest i vagnen eller selen och tittar. Undantag, kvällen vi var hemma hos Hans och Madde. Då hade vi vart ute och flängt hela dagen i 30 graders värme. Men det gick bra ändå!

Nu har jag och Andreas bestämt oss för att åka till Borås! Bo på hotell en natt nästa helg och gå till Borås djurpark! Ser fram emot det riktigt mycket! Vi han inte med att göra allt som vi ville göra i Stockholm, så vi ska unna oss en liten "semester" till! Åker nog nästa helg!

Idag åkte jag och Mira in till Göteborg och träffade Bino, Mimmi och söta Estelle! En riktigt mysdag med god mat :)

Nu ska jag duscha och ta hand om mina sötnosar!





Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0