Dopfix

Yes. Igår skrev jag ett inlägg som tydligen raderades. Jaja. Men igår var jag Ella, Nadja och Mira hemma hos Sofia i Kållered. Pratade massa skit, åt thaimat och umgicks. Det var mysigt!
Sedan igår kväll åkte jag och Andreas till kryrkan där Mira ska döpas för att testa en sak och då lyckades Andreas först säga "Men va faaaan" i mikrofonen (Det var en körmikrofon så man hörde ALLT vi sade). Jag vänder mig emot Andreas och säger "Men Andreas du får inte svära i en kyrka!". Andreas hör hur det ekar i kyrkan "Du vet att mikrofonen är på va?". Men jaaa det visste jag ju, men det var ju inte jag som svor...då.
Sen kom min svordom också.. Men FAN. Och det var ju inge kul, skämdes faktiskt lite och kände mig dum. Usch och fy.

Men i alla fall, idag är det lite dopfix som ska fixas. Det är så mycket mer än vad man tror!! Och så mycket dyrare! Men men..
Sen tänkte vi även ha bordsplaceringar eftersom vi blir ett litet gäng och det blir så rörigt om folk sätter sig huller och buller. Och det är inte heller det lättaste! Men nu har vi nog lyckats få någon ordning på det i alla fall.

Helt otroligt föresten. Mira ligger fortfarande och sover och jag är uppe!! Trött bebis efter gårdagens bravader. Blev inte så mycket sömn igår, det var så mycket att titta på och hänga med i.


Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0