Första natten avklarad! Igår när vi kom up...

Första natten avklarad! Igår när vi kom upp till vårat rum, blev vi chockade över värmen i rummet, och ingen luftkonditionering fanns det heller. Min största oro var hur Mira skulle klara av natten då hon redan svettades i bara blöjan. På rummet hade vi även en ful tjock tv som höll på att ramla i golvet flera gånger och toan var handikappsanpassad och inge vidare fin.. Vi ringde ner och frågade om det fanns någon fläkt och det fanns det, men när vi plockade ut den ramla den ihop. Jaha, ett 4 stjärnigt hotell skall väl vara bättre än det här?! Jag gick ner och klagade och fråga om vi kunde få något nytt rum. Men nej det fanns inte. Henka kom till hotellet och vi gick runt på stan och shoppa och åt. Fick köpt mig en jätte fin tommy hilfiger plånbok, är så nöjd! Sen tittade vi på film på rummet och gick sedan ner till hotell baren och satt och tjata tills det var dags att sova. Mira låg redan och sov i vagnen. Första natten var lite jobbig, för att det var så varmt och jag var tvungen att titta till Mira hela tiden, som låg bredvid mig. Kände att min säng var obekväm och det var som knappar i ryggen, obekvämt! Men Andreas säng var mjuk och skön. Jag var så arg när vi gick upp och efter frukosten gick jag och klaga igen, haha världens surtant kanske jag är men man ska få det man har betalat för! Och jag har bott på många hotell och 'vet' hur ett 4 stjärnigt hotell ska va. Väl nere vid receptionen tog jag Mira i famnen och gick från och sa hur varmt och obekvämt vi sovit. Och vips så fick vi bli uppgraderade till ett finare och svalare rum! Det lönar sig alltså att klaga. Nu ska vi snart möta upp Henka och hitta på något kul. Vädret är underbart idag! / Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0