Nu är vi påväg till Stockholm för att komm...

Nu är vi påväg till Stockholm för att komma iväg på en liten mini semester! Dagen började med att vi fick springa till bussen. Såg nog ut som två galningar med all packning och barnvagnen. Men men. Efter lite frukost i nordstan hoppade vi på tåget som var 13 minuter sent. Ovanligt att sj är försenade, men det var ju inte så många minuter, inget att gråta över. Mira är så duktig, satt i knät på oss i början men nu ligger hon i vagnen bakom oss och tittar. Skulle inte skada om de kunde göra tågen lite bredare så vi kunde kommit in med vagnen. Nu fick vi bära vagnen över alla säten. Har EN fråga..varför, spolar inte folk efter sig på toaletten? Jag har fått spola 5 gånger för att få ner allas lata/äckliga/ointelligentas piss. Och det känns som att det alltid är så. Blir så jävla irriterad. Ska bli skönt att få komma till vårat fina hotell, med våran egna toalett! Tänker förresten byta Miras bajsblöja här i vagnen, så alla idioter som inte kan spola får igen lite! Nä nu ska jag försöka sova lite.. Uppdaterar lite då och då! /Mikaela


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Men usch! Spola efter sig på toaletten gör man väl? Herregud, jag skulle dö. Skulle också byta en bajsblöja bland alla andra om jag hade någon att byta ;-o

2010-07-01 @ 20:18:59
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag förstår inte hur man inte kan spola, eller hur "jobbigt" det kanske är för de som inte spolar.

2010-07-06 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0