Pinsamt.

Idag höll jag på att skämma ut mig riktigt mycket. Jag vet inte hur jag lyckades, fast jag lyckades ju aldrig eftersom jag aldrig skämmde ut mig. Men i alla fall, jag höll på att ramla när jag var ute och gick med Mira i barnvagnen. Och jag försöker tänka här hemma, nu, hur i helvete man kan ramla när man går med en barnvagn?! Det funkar ju inte riktigt. Man har ju stöd mot barnvagnen, som en rullator. Ganska skönt att ha en barnvagn att gå med faktiskt.

Men hur hade det sett ut, är det NÅGON som har sett en mamma som ramlar när hon är ute och går med barnvagnen? Eller en pappa.. Inte jag i alla fall. Och jag är glad att jag inte ramlade så att inga fick se hur det såg ut.



För övrigt har jag inte gjort något speciellt alls idag, vart hemma och inte gjort ett SKIT.
Haft tråkigt. Fast jag får ju gosa med min underbara bebis!!

Imon ska jag till frisören och döda mina lockar, weeee!! Så Mira ska få vara hemma hos mormor och morfar, och jag blir säkert borta 5-6 timmar. usch vad jobbigt det kommer att vara utan henne.


Mikaela

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fint du målar Mickan ;) hahah

2010-07-22 @ 06:59:08
Postat av: Mikaela

Eller hur :D haha

2010-07-22 @ 09:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0