Seg dag.

Igår var Maria och Julia och hälsade på mig och Mira i Åsa! Det var mysigt, var så länge sedan vi sågs. Det blev mycket prat och massa skratt, som alltid. Men inte mycket sol, eftersom våra underbara döttrar inte ville sova samtidigt. Men men sola kan man göra en annan dag. Hoppas jag..



Glada Julia.


Och en glad Mira.

Idag skulle vi åkt till Borås djurpark. Men vädret var inte så lockande, regn och åska. Nu har det dock lugnat ner sig. Men vi ska åka dit imorgon istället och då skulle det vara sol och fint väder :)
Ganska skönt med en dag då man inte behöver åka någonstans eller göra något speciellt. Har vart så mycket nu när vi haft bil, då har man nästan passat på att åka överallt bara för att man kan. Men bilen har vi bara tills på måndag då mina föräldrar kommer hem från Thailand. 
Och snart kommer min kära syster hem, Miras moster som hon inte har fått träffa! Hon har bott i Japan nu i ett halvår, och kommer hem till Miras dop som är om två veckor. Men hon kommer om en vecka!


Mira åker bil med sin "Mr rabbit", ja det låter helt fel, JAG VET! Skum blick..


Ninni hoppade i Miras vagn. Mira ligger och sparkar på henne.
Nepp nu ska jag "power napa" lite, får passa på när Mira sover.


Mikaela
 

Kommentarer
Postat av: mia

Haha Julia ser lite tokig ut :) Älskade toksötisen! Och jag verkligen älskar bilden på Mira. Otroligt fin! Den lär hänga på min vägg :D

2010-07-17 @ 20:07:54
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0