Trött.

Jag är helt slut nu efter denna dagen. Klippte gräset i Åsa i 30 graders värme och fukt, svettet rann och jag såg ut som en tomat i ansiktet. Ska lägga mig och sova direkt efter detta inlägg, fy f-n vad skönt det ska bli!
Annars har jag inte gjort så mycket, passat Ninni, lagat mat, tittat på en film och lekt med Mira.
Jag och Andreas passade även på att fota oss själva lite! Alltid kul med bilder!


Jag och Mira.


Hopp hopp på den nyklippta gräsmattan!


Skulle göra en Marilyn Monroe.


Andreas och Mira.


Haha, Andreas och Mira gör samma min!


Ett kort till hemma i Frillesås, lägg märke till mitt fina bh-band.


Imorgon blir en rolig dag, ska hem till Marie med Frippan! Skall ta en jädra massa kort :)
Nu ska jag sova, godnatt!



Mikaela

Kommentarer
Postat av: nat by BRADLEYS

jobbigt att klippa gräs i värmen :P du är jättevacker :D

2010-07-13 @ 15:30:42
URL: http://bradleys.se
Postat av: Jaggy

Jättefina bilder! :)

2010-07-13 @ 21:06:35
URL: http://jaggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0