Finally.

Ja, nu börjar jag bli klar med bloggen. Började med en design, satt i dagar och höll på för att få ihop allt. När jag var färdig med den, var jag inte nöjd! Men det blev roligt eftersom man lärde sig mer och mer. Sen gjorde jag en till design, och en till, och en till. Ja och nu blev det denna! Stilren och fräsch!
Bara lite små saker som ska justeras. Men nu kan jag börja blogga i alla fall!


IGÅR
Hatar vägen till Trollhättan!! Först körde vi fel och sedan bygger de om hela vägen från Göteborg till Trollhättan. Satt och körde i TRE timmar från Frillesås för att komma dit! Stackars Mira som satt ihopsjunken i sin lilla bilbarnstol. Men det gick bra, inget gnäll, ingen spya, bara massa leénden och sömn.
Jag körde för övrigt Andreas till Trollhättan för en provspelning, så jag hoppas verkligen att han får jobbet nu


 

Miras första skratt kom igår! Jag skratta själv så jag grät för att det lät så roligt. Helt underbart var det. Hon tyckte tydligen att det var riktigt roligt att komma hem och träffa våran granne. Sen när man försöker få henne till att gapskratta här hemma lyckas man inte alls lika bra..



Mikaela

 


Kommentarer
Postat av: Henka

Härligt! Det ser riktigt snyggt ut.

2010-06-23 @ 19:34:09
Postat av: Mikaela

Tack!! Fast NU är den ju klar. Tror jag.. :)

2010-06-24 @ 10:37:15
Postat av: Andreas

Skrivf nu!



Puzz

2010-06-24 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0