Nya tag! Ja idag är det måndag. Har vart...

Nya tag! Ja idag är det måndag. Har vart skönt att vart ledig lite i helgen. Vi passade på att handla massa saker i lördags. Sedan åt vi på en restaurang där jag beställde ugnsgratinerad hummer och Andreas beställde entricot. Mira fick nöja sig med sin barnmat.. Igår åt vi lunch på jensens, med Henka, Erik och Fredrik. Trevligt trevligt! Sedan tog jag Andreas Mira och Erik en promenad genom gamla stan. Så sjukt fint är det. Göteborg är bara deprimerande. Men som sagt idag blir en intressant dag och det ska bli riktigt kul. Tråkigt att vädret är lite sådär. Okej temperatur men lite duggregn. Och för första gången i mitt liv, typ, är jag intresserad av valet och verkligen bryr mig riktigt mycket om vilka som vinner. Har sedan röstat och hoppas att min röst är den avgörande rösten! :)nej nu ska vi vandra lite. Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0