Massage & skrik.

Idag utnyttjade jag min present som jag fick ifrån Andreas, massage och ansiktsbehandling. Så underbart var det! Ryggen känns som ny och huden lika len som Miras rumpa :)
När jag åkte in till kungsbacka vid halv elva tiden skulle Andreas ta hand om Mira. Och det skulle väl inte vara några problem. Jag var lika lugn som våra äckliga bananflugor är just nu (Andreas spreja radar så de badade). Och Andreas skulle även passa på att i lugn och ro börja packa ner massa saker i flyttlådorna. När jag sedan var klar med allt ringde jag Andreas och frågade hur det gick.
"Jag har inte hunnit göra ett skit". Sade Andreas i telefonen. Mira hade vart så ledsen, gallskrek och vägrade äta. Men efter ett tag då hon skrikit sig hes, kissat ner sig och ätit lite blev hon lugnare. Då kom jag hem och tyst som en liten ärta var hon :) ärta?! Jaja. Men nu vet han att det inte är lätt att ta hand om en bebis, sig själv, laga mat och städa på dagarna! Eller hur ANDREAS?! Men tack för min present :)
Min lilla skrutt har blivit väldigt mammig och just nu är hon hes och snorig, stackaren. Usch tycker så synd om henne när man inte kan göra så mycket åt det. Kanske ska prova att ge henne en fishermansfriend?
Efter att jag vart hemma ett tag tog jag och Mira bilen till Falkenberg där vi hämtade upp mamma. Hon opererades idag, allt gick bra! Skönt.

Nu har vi fått ner en del saker, det känns skönt. Men det är mycket kvar.
Och nu fick vi information om att vi måste flyga upp till Stockholm, får se hur det går med lillan.

Och kanske det löser sig med lägenhet trots allt. Berättar mer när det är klart om det nu blir klart.
Nu har jag bakat kladdkaksmuffins. Bra för fettförbränningen har jag hört!





Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0