Aj

Gud vad jag har städat idag. Satte gång efter det senaste inlägget och har fortsatt tills, ja inte nu, men för en och en halv timme sedan slutade jag.
Inne i badrummet vid handfatet har jag ett stort ljus i glasburk "yankee candle" för er som vet vad det är för ljus. Och jag skurade och höll på och när jag skulle flytta på ljuset tappade jag greppet och det flög i golvet. GLAS över hela badrumsgolvet. FAN. Men jag sopade upp det och lade det i en påse som jag lämnade strax utanför badrummet. Sedan tog jag dammsugaren och skulle dammsuga upp det lilla glassplittret som fanns kvar. Då fastnar dammsugaren i påsen med glas i. Och jag har, av någon anledning, glömt av att jag lade glas i påsen så jag trampade på den för att flytta på den. AJ. Fick en glasskiva i foten. Men bara en liten. Så det gick ganska bra, men ont gjorde det.

Nu har jag precis handlat lite mat och godis tills i kväll. Ska ställa mig och laga det nu. Thaimat blir det idag. Rödcurry gryta med kyckling. Mmm.

Ska lägga upp något kul sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0