Avocado

Kände för att fräscha till mig idag.

Jag mosade en avocado och blandade ner lite olivolja, sedan duschade jag håret och smetade in nästan allt i håret. Gick sedan med min badmössa ovanpå inpackningen. Sedan peelade jag ansiktet och lade ansiktsmask av det som fanns kvar av avocadosmörjan. Haha.

Tänkte att jag skulle ha ansiktsmasken i tio minuter och hårinpackningen i en halvtimme. Men jag orka verkligen inte. Kanske hade ansiktsmasken i två minuter. Tvättade bort den och smörjde in mig, känner ingen jätte skillnad precis. Men håret däremot är jätte fint. Lent och glansigt. Men jag plattade ju det efter också.

Får alltid för mig att göra sånt här. Och jag ångrar mig alltid när jag precis börjat. Men det gick ju bra idag.

Sen har jag och Mira lekt på balkongen i solen. Kastat boll. Det är det roligaste som finns just nu. För Mira alltså.

Jag lade precis Mira, hoppas hon somnar så jag kan gå ut och sola!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

bra tips! ska nog testa det där, med håret ;)

2011-04-14 @ 16:03:03
Postat av: Mikaela

Jaa gör det :) Ta inte för mycket olivolja bara. :)

2011-04-17 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0