Babybus. Eller barnbus.

Jaa. Idag har vi ju haft besök av Maria och Julia. Så mysigt!

Mira och Julia är nästan lika gammla, skiljer tio veckor på dem. Världens sötaste. Fast Mira är minimini och Julia är en bigbaby! Maria är den vännen jag känt längst i mitt liv. Vi bodde på samma gata och träffades när vi började i ettan eller tvåan? Jag började nog i tvåan och Maria i trean. Sedan var jag så överintelligent så jag behövde inte gå i tredje klass. Jag hoppa direkt till fyran. Och då gick ju jag och Maria i samma klass ända tills vi började gymnasiet. Vi var så tajta. Vi kom in på samma skola men inte samma program, sökte inte samma program heller. Men..jag började skolka för att det var så sjukt tråkigt, gick samhäll internationell. Och Maria började också skolka från hennes klass. Vi hade ju mycket roligare tillsammans. Haha, det slutade med att vi tillsammans fick gå på en skola som kallas för "ungdomscentralen". Det var mest till för att praktisera och läsa upp lite betyg, vilket vi inte gjorde. Vi hade bara kul. Skit kul. Fy fasen vad vi skrattade och fjantade oss. Men vi behövde nog ett extra år tillsammans.

Sedan skiljdes vi åt, när jag började i Mölndal och Maria i Kungsbacka. Vi gled ifrån varandra men hittade tillbaka lite då och då. Nu när vi har våra underbara döttrar försöker vi ses så mycket som möjligt, blir kanske inte så offta som man vill men det är kul när vi ses :) Jaja. Nu ska ni få se lite bilder. Drömmde mig bort lite nyss. Men seriöst, vi har haft så sjukt kul. Så mycket galna minnen. Ni fattar inte.



Dagen började med att Mira hjälpte mig att städa....


Sedan busade sötnosarna.






Julia jagar Mira som åker bobbycar. Julia kan ju springa, det kan inte Mira. Måste vara jobbigt att krypa efter sin kompis hela tiden..


Haha, Julia gillar att kramas och tryckte Mira till sig. SÖT!!


Diskuterade. Det blev lite hett. Julia gav Mira en slap.


Såhär såg det ut i vardagsrummet efter att Mira och Julia vart där.



En helt slut Mira efter dagens bravader.

NU ska jag gå in till min sambo som sitter och spelar. Ska gå in naken och säga att jag vill ha massage. För det vill jag. Och han brukar alltid massera mig när jag vill det. Var länge sedan nu. Ryggmassage. Fast det brukar alltid bli helkroppsmassage. Haha. Ska inte gå in naken. Går in topless.


Kommentarer
Postat av: mia

Ja, det är helt fantastiskt vad mycket minnen vi skapat genom åren och de är alltid roliga att tänka tillbaka på! Får mig alltid att skratta! :D Och nu skapar vi många, många fler med våra underbara flickor! Älskar dig ♥

2011-04-13 @ 21:38:45
URL: http://mamam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh bilden när de kramas guud så söta!!!

2011-04-14 @ 07:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0