BABYSTEPS

Vet ni vad som just hände?!!? Mira tog TYP sina första steg!! Ja..vad ska man säga. Jag började hoppa av glädje. Men det var ju inte så att hon reste sig upp och gick utan jag höll henne i ena handen medan hon gick och sedan släppte jag och hon gick några steg alldeles själv! DUKTIG TJEJ.

Ska öva massor på att gå i morgon, nu sover hon så gott.

Jag har duschat och ligger i sängen, slötittar på nyheterna och surfar lite. Ska göra om i våran hall. Vet precis hur vi ska ha det. Nästan. Ska bli lite rymligare. Ska ta före och efter bilder när jag sätter igång.

I morgon ska förmodligen syster komma hit. Ska bli mysigt, dåligt väder ska det dock bli :(

Ska lägga upp en bild på äckelgrodan sedan, haha. Eller det var ju synd om den...


Kommentarer
Postat av: Johanna Svensson

Åh så roligt!

Jag bara älskar när barn tar sina första steg!

2011-04-11 @ 21:10:28
Postat av: Mikaela

Visst är det!! Räknar dock inte dessa tur steg som Miras "riktiga" första steg. Men förhoppningsvis kommer det snart :)

2011-04-11 @ 22:06:00
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0