Barfota?!

Tänkte på en sak igår när jag tittade på tv. De sjunger "barfota utan strumpor och skor" i en reklam. Så kan man ju inte sjunga?! Eller säga menar jag. Är man barfota då är man ju barfota. Exakt samma sak som att säga, "naken utan byxor och tröja". Något jag tänkte på bara..

Nåja. Fint väder idag. Jobbar ikväll. Hitta på? Vet inte. Funderar på att gå till kungsmässan. Men vad ska jag göra där!??!! Inget. Var ju där nyss så jag vet ju vad som finns. Orkar inte. Nu vill jag ha bil, vill åka till ikea.

Ååå är så mycket jag vill köpa nu, kläder, inredning, makeup, accesoarer...jaaaa massor. Tänker hela tiden, ja men nu köper jag det även om jag inte har råd. Men så säger min andra hjärnhalva, NEEEEJE, skärp dig du har inte råd. Ibland måste jag ringa någon, pappa, mamma eller ibland Andreas för att fråga vad de tycker. Självklart är det offtast ett nej och då accepterar jag det och köper det inte. Sedan tänker jag inte så mycket på det. Måste få det bekräftat.

Vill vinna på lotto.

Sommaren -10


Kommentarer
Postat av: mia

Haha jag är precis likadan :p

2011-04-14 @ 10:52:12
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0