BILDER!

Nu ligger jag i sängen tittar på efterlyst, dricker en kopp te och äter två knäckemackor. Jag är nyduchad, luktar rosor och är helt matt och mör i kroppen efter träningen som var extra jobbig idag. HÄRLIGT.

Nu ska ni få se bilder på allt som är inhandlat för min och Miras del de senaste två dagarna, FYNDEN!


Först, ett par vanliga mjukisbyxor (15 kr!!) och en söt liten virkad bolero.


Två söta klänningar!


Min underbara "kofta"! Älskar den. Ska ha den på stranden på Kreta!! Ganska stora hål i den för den är också virkad eller stickad?


Vanlig tråkig cardigan.


Miras solkeps! Skyddar mot solen i nacken också :)


Miras morgonrock!

DAGENS SHOPPING.


Haha ser ut som ett par trosor men det är en liten hätta och "halsduk", dreggellapp är det. Och en jätte söt liten solhatt.


En jätte body på rean, tänkte att det kan vara bra att ha. Och ett par svarta leggins.


Min bikini!! Älskar den. Köpte den på Lindex. Min rumpa är lite större än vad trosorna var bara :) Men det funkar. Ni ska få se så mycket bilder när vi är på Kreta!! LOVAR.


Just nu. Mmm.

God natt. I morgon vankas det stääädning. Hallen blir nog inte klar förens nästa vecka :( Väntar på lite saker som jag beställt nämligen och det är ju röda dagar nu snart.. Men det kommer nog bli fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0