Dålig update

Fasen vilken dålig update idag. Sorry!

I morgon kommer Maria och Julia hit, var ett tag sedan vi sågs nu. Sedan ska jag träna på kvällen, har ju inte tränat sedan förra veckan!! Måste verkligen bli bättre på det nu.

Har kommit på världens bästa och finaste idé till hallen. Vill bara börja fixa NU. Men slutet på nästa vecka hoppas jag att det ska vara klart!! Ska ta före och efter bilder.

Ska titta på Big brother nu. Herregud. Jag skäms över att jag tittar på det. HATKÄRLEK. Man fastnade efter första avsnittet. Hade själv aldrig ställt upp i ett sådant program. Aldrig. Usch och fy.

Det känns ganska skönt att slippa se sig själv på tv varje torsdag, haha. Det är sant. Nu känner man lite att det hade vart kul att göra något mer, men alltså inte vara med i något liknande program. Inte vara med i något program alls. Vet inte hur jag ska förklara. Bara stå framför kameran typ. Haha. Märkligt. Var skit nervös första inspelningsdagen, men det släppte mer och mer för varje dag.

Mira sussar så gott nu. Vaknar till och från, tror att jag övergett henne. Men det har jag ju inte. Aldrig. Älskar mitt hjärta.


En trött mamma och en trött dotter på tåget upp till Hudiksvall i mars.

Kommentarer
Postat av: Caroline

godmorgon lilla humlan! allt bra? var ett tag sedan vi hördes =( skulle iaf påminna dig om marias nycklar om du inte lämnat dom än! ha en bra dag!

2011-04-13 @ 05:13:52
Postat av: Mikaela

Heej! Ja, vi måste ses snart! Hur jobbar du nästa vecka? Ja de har jag lämnat för ett tag sedan:)

Detsamma, puss!

2011-04-13 @ 08:42:29
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0