Fredag morgon

Godmorgon.

Men herregud, nu tittar jag på nyhetsmorgon. Lokala nyheter. En väldigt viktig sak tas upp. De ska göra en PENISFÖRSTORING på statyn Poseidon! Jaa, det är inte ett skämt. De tycker att han har en för liten penis och ska få en normal stor penis. Men det kanske är ett skämt? Eftersom det är april tänkte jag på?? Gud vad jobbigt. Men då får de ju säga april april men de gjorde de ju inte. Stämmer säkert då. Sjukt.

Riktigt kasst väder för att köra bil idag! Fasen. Det är så jädra dimmigt så man ser knappt ut genom fönstret. Avskyr att köra i dimma och regn. Men men vi löser det.

Mira är lite grinig idag, förmodligen efter sprutorna. Lillan.

Är det någon snö kvar i Stockholm tro? Kan man gå ut med högklackat? Öppen tå? Vet inte om jag vågar. Får se. Är ju expert på att ramla när jag druckit.

Men det var ju väldigt passande att åka upp och festa lite i Stockholm nu när SVB är slut. Vi började där och avslutar det där med. Men mer och mer känner jag att jag inte vill lämna Mira :( Min bebis!! Usch vad jag kommer sakna henne. Men det är viktigt att hitta på något bara jag och Andreas också. Och vi ska vara glada att vi har den möjligheten. Inte alla som har det. Alltså barnvakt som känns hundra procent bra. Mira gråter när mormor och morfar kör hit henne igen. Hon vill inte komma till mig eller Andreas. Kul va?! haha. Mamma är i alla fall överlycklig. Hon vill ju adoptera Mira, hahaha. Hon ringer varje dag och frågar om hon får hämta henne. :)

Neee, nu ska jag dricka te, leka med Mira, titta på tv och göra lite situps!


Mira har fruktstund framför tvn, LYX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0