Fredag!

Hemkommen från Frölunda nu. Tog inte så mycket bilder...som vanligt.

Andreas gör spenatsoppa nu och jag ska snart åka in till Göteborg för att möta upp Daniella, Nadja och Sofia! Träffas ju inte alls ofta så det ska bli kul att ses allihopa. Men det blir ingen utgång, sätter oss och äter lite och kanske tar lite vin. Får se vad som händer.

Kan inte bestämma mig om jag ska ta bil eller tåg. Är nog ganska sugen på tåg faktiskt, tänker på parkering. Blir så frustrerad och arg när jag inte hittar parkering. Men tar jag tåg måste jag också ta buss, samtidigt måste jag fylla på mitt busskort..vilket gör att jag måste ta bilen ner och göra detta innan bussen. Herregud. Jobbigt.

Får se hur jag gööööör. Men ska ta kort ikväll i alla fall. Och ha kul.

Laddar upp bilder i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0