Fy fan

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig kände jag mig lite hostig på grund av pollen. Men inte jätte farligt. Mira vaknade till i sin egna säng och ville komma över till mig, och det fick hon..såklart. Men jag kände hur det blev svårare och svårare för mig att andas. Det brukar vara såhär under pollen perioden. Satte mig upp, drack vatten, gick upp och gick..gjorde allt för att andningen skulle bli lättare., Men inget hjälpte. JÄVLA POLLENJÄVLA SKIT. Ursäkta.

Vaknade och somnade hela natten, Mira levde runt i sina drömmar som aldrig förr. Hon vaknade klockan 5 och höll mig vaken ett bra tag. Somnade sedan om och väckte Andreas som snällt gick upp med henne. Jag fick sova vidare till halv tio. Hade ju bokat in mig på två pass klockan 11. Men jag kände verkligen att jag inte skulle klara av det. Huvudvärk, kliar i ögonen, snorar, hosta och andningen något bättre. Tog förresten en tablett när Mira väckte mig vid 5 tiden. Men när jag skulle boka av passen var det försent för att göra det. Så jag bestämde mig, efter en brakfrukost, att gå och träna ändå. Vilket jag är glad för NU. Men under träningen...fy h-lveteee.. Trodde jag skulle dö idag. DÖ! Ett tag höll jag på att svimma trodde jag men det gick ju bra ändå..Jag klara det!!! Heja mig.

Nu ska jag och Mira snart ta bussen ner till Åsa. Andreas åker ner lite senare med bilen. Måste skynda mig nu. Andreas och Mira är förresten ute och leker på lekparken. Hörs senare. Chhaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0