Gårdagen

Igår somnade jag strax innan klockan 20! Och jag vaknade för en liten stund sedan! Jag bad Andreas ta Mira innan han gick till jobbet. Skönt.

Igår tog jag ju bussen ner till Åsa. Och jag blev så störd på mig själv när jag gick på bussen. Det fanns två säten lediga, längst fram i bussen (det satt ju folk på alla platser men stolarna bredvid var lediga). I alla fall jag går förbi de första lediga säterna och sätter mig på sätet bakom som också är ledigt, bredvid en SKITZOFREN. Ja jag har inget emot skitzofrener men känner mig inte så bekväm när någon sitter och pratar med sig själv. Nästa gång ska jag sätta mig på den första lediga platsen som finns. Löjligt.

Men jag stannade i alla fall i Åsa och åt. Grillade fläskfile med massa gott! Innan det solade jag lite och busade med Mira ute på altanen. En skön dag helt enkelt. Vi åkte hem så vi var hemma vid halv sju. Sedan gjorde vi inte så mycket mer inann både jag och Mira slocknade. Vaknade av att Andreas gav mig en puss på kinden. Skrek till "ANDREAS!?". Jag blev så rädd. Haha.


Grillar.


Mira i gåstolen på altanen.


Jag kan se en viss likhet med åsnan i Shrek...Min goding!!

Förresten!! Mira tog 10 steg alldeles själv igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0