Gårdagen

Härlig söndag idag med. Andreas tog Mira i morse så jag kunde få sovmorgon! Så himla skönt. Han tog henne faktiskt igår med men då kunde jag inte sova så länge då han skulle åka och jobba.

Igår var det en underbar dag. SOOOL. Jag och Mira satt ute i hammocken och gungade i solen. Sedan passade mamma Mira så jag och syster kunde titta på film. Hon har inrett mitt gamla rum till ett tv rum. Jätte mysigt. Vi tittade faktiskt på den nya disney filmen rapunzel, haha. Men jag tycker att sånna filmer är så himla mysiga. Älskar prinsar och prinsessor och har alltid gjort. Bor ett litet barn i oss alla! Men den var i alla fall jätte bra. Längtar tills Mira vill titta på disney filmer.

Bakade igår. Eller bakade och bakade. Det ser ut som chokladbollar men är gjorda på fikon, kakao och solrosfrön. De ser godare ut än var de var. haha. Det funka ju men chokladbollar är SÅ mycket godare.


Fikonbollar.

Först åkte jag, Mira, mormor och morfar och handlade på Ica maxi. Mira fick så klart åka häst och vagn.



Sedan kom vi hem till Åsa där vi busade med Ninni.



Efter ett tag fick jag byta om till en klänning för att det var SÅ varmt.
Håller dock på att tappa klänningen på denna bilden.




Mira vaknade precis hos mormor.



Och den här underbara bilden igen!!




Grillat!



Sedan åkte vi hem och kröp ner i sängen. Tittade på film, Cornelis. Sådär var den. Somnade.
Vart ligger jag tror ni? Höger eller vänster sida? HAHA



Ska ner till Åsa idag igen. Åker snart, ska bara få i mig frukost.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

2011-04-10 @ 16:56:48
Postat av: Mikaela

Tack!

2011-04-11 @ 15:43:42
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0