GI veckan

Dagen började bra, lunchen bestod av tonfisk sallad som jag gjorde till mig, Maria och syster. Gott. Efter det lekte Mira och Julia med varandra och jag och Maria med varandra, haha. Typ. Vi promenerade mycket och pratade massa. Sulkyn som jag köpte nyss funkar inte så bra för Mira.. :( Så Maria ska köpa den för att Julia sitter mycket bättre i den än vad Mira gör. Hon glider bara ner hela tiden :( Hon är ju så liten... Och det gör lite ont i hjärtat att behöva sälja den. Den är ju världens bästa vagn att köra och den är så fin!! Men måste tänka på Mira..Blir någon mindre billigare vagn. Ska åka in på torsdag och titta.




Men sedan när vi åkte hem vid halv sex tiden åt vi middag...

Bilder får tala för sig själv..


hahaha. GI here I come...or not. Får börja i morgon då kanske?? Haha...Glömde säga att jag har choklad med rispuffar här hemma med :D Duktiga jag.

Och vet ni vad Mira äntligen gör?!!?! Hon ställer sig upp helt själv och börjar gå! Jaaa äntligen. Det vi har väntat på här hemma är att hon ska ställa sig upp själv, utan något att hålla sig mot. Min lilla mini tjej börjar bli stor!


I morgon bär det av till Varberg för att kika runt lite och njuta av det fina vädret och den mysiga staden. Ska nog boka en tid för mina ögonbryn i morgon också... är sugen på att fixa detta nu... innan semestern! Men då kommer vi bara ta bort lite inte fylla i något. Men vi får se.


Nu ska vi försöka lägga våran grinmaja Mira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0