Go kväll

Ja.. har ju tränat idag. Bokade upp mig på två pass.

Ett CRL pass och ett MRL pass.

MRL är ju mage, rumpa och lår. Men CRL?! Hade ingen aning men antog att det var någon core variant. Icke.
Det var någon typ av step up. Haha. Aldrig gjort det i hela mitt liv. Men det var riktigt bra träning fast jag kände ju mig som en idiot. Plus att jag förmodligen såg ut som en också. Kunde ju inte stegen. Skrattade åt mig själv hela tiden. Men jag var duktig! Svettig med...

Andreas lade Mira förut, då jag inte var hemma. Det gick ganska bra, vaknade till då och då och grät men somnade om igen. Tills hon hörde när jag SMÖG mig in genom ytterdörren. Jag kikade snabbt in i sovrummet där Andreas låg och såg ett litet litet huvud sticka upp från spjälsängen. Och sedan kom skriket och gråtet. Men efter att hon fått hälsa på mig och jag sjöng för henne somna hon tillslut om. Nu sover hon gott i sin säng. Duktig tjej!!
Det här är stort för oss, haha. Det är därför jag skriver så mycket om det. Men tänk er själva att få ligga som en saltpinne eller ostkrok i ett år. Och innan det, vara gravid och springa och kissa varje kvart mitt i natten. Jag kissade i snitt 8 gånger varje natt!!! Helt sjukt. Plus att magen är i vägen, bebisen sparkar och knör och ryggen värker.

Men så illa är det inte. Det var supermysigt att vara gravid med. Saknar det lite ibland. Får väl se när nästa gång blir....... haha. Inte än på ett tag! Ett bra tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0