Goood Moorning

God morgon.

Mira fick sin vilja igenom i natt igen. Fick sova bredvid mig. Och då sover hon hela natten, vilket är skönt för mig.

Har ju inte hunnit göra så mycket sedan igår kväll, efter inlägget då. Men idag ska jag fortsätta att städa lite. Miras kläder som ska vikas och sorteras. Sedan är allt på sin plats. Andreas kompis Christoffer kommer hit med, de ska fixa något med någon inspelning, äta pizza och dricka öl. Jag och Mira ska titta på. Haha. Nä får se om jag också äter pizza. Eller om jag är nyttig idag.

I morgon ska jag ner till Åsa och ha filmmys med syster :) Ska bli mysigt!! Hade velat gå på två pass i morgon bitti men Andreas jobbar då så har ingen barnvakt.. Och idag är det bara zumba och det vågar jag verkligen inte testa nu. Inte efter stepen. Haha, jag önskar verkligen att de hade haft en kamera där inne och filmat mig.

Nu dricker jag som vanligt mitt te. Burkar alltid dricka det så fort jag vaknar och äter sedan frukost vid nio tiden. Jag har ju fått för mig att man inte ska äta efter man har tränat, men det är ju FEL. Helt fel! Får mycket bättre resultat om man tar en protein drink eller banan eller något. Sådeså.

Hörs sedan.


Förra gången Christoffer var på besök. Alltid trevligt med lite folk hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0