Göteborg

Jag och Mira skulle åkt för tio minuter sedan. Men jag orkade inte stressa ner till bussen så vi tar nästa. Vi hinner nog ändå. Ska vara där vid 10.15.

Vi ska snar klä på oss och ta bussen som går 8.50. Lite molningt idag men skulle förhoppningsvis spricka upp senare. Vi får väl se. Sedan kommer ju syster in och vi ska äta någon god lunch och bara ha det mysigt på stan!

HERREGUD. Vet ni vad som just hände? Sekunder innan jag skrev "HERREGUD". Jag hörde att Mira hittade något i köket, lät som det prasslade och såg att hon stoppade något stort i munnen. Blev livrädd och sa åt henne att "spotta ut". Hon brukar göra det då. Men det gjorde hon inte. Så jag fick lite panik och skulle snabbt ta mig dit. Men jag missar att datorsladden hänger från soffan till soffbordet (jag sitter på mattan nedanför soffan och har datorn på soffbordet), så jag ramlar framåt istället och datorn ramlar ner och smäller ihop sig. Sedan när jag tittar upp mot Mira ser jag att hon sitter och knaprar på ett smörgåsrån som hon hade hittat!!!! Det var ju ingen fara, haha.
Nä nu ska vi fixa oss. Hööörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0