hahaha

Okej.

Mira har fått en laptop.

Vi styrde bilen mot Varberg vid tolv tiden idag. Tittade runt i olika affärer och på marknaden de hade. Hittade en jätte söt liten solhatt till Mira som hon fick. Mannen som sålde hattarna frågade hur gammal hon var. Innan jag hann svara sade han "Åtta månader? Sex månader?". Vi skrattade allihop och berättade att hon var tretton månader! Men för att han inte skulle få dåligt samvete sade vi att hon var väldigt liten, och det är hon ju :) Men hon är ju absolut inte onormalt liten!! Petit bara.


Farmor och Mira med sin nya solhatt går på marknaden.


Efter detta gick vi och satte oss på ett café med en stor härlig uteservering. Farmor och Mira fikade, syster och jag åt lunch.


Glass.


Tacotallrik!


Sedan åkte vi hem vid tre tiden. I bilen så spelades Semptembers låt "mikrofonkåt" och vi hör farmor: "hmm hmm nannanana naa naa mikrofonkåt". Det var jag som körde och jag kunde inte se vägen för att mina ögon fylldes med tårar. Sedan stannade jag till i Åsa lite tills syster körde hem mig. Vi åkte förresten till affären först och handlade. Och på vägen från affären får vi syn på detta:

Ja en man som tydligen inte vet hur man drar upp sina byxor när man cyklar. Jag skrattade så jag höll på att dö först (jag vet, jag är barnslig) och sade till syster som körde att hon skulle sakta ner. Så vi kör så sakta så vi ligger precis bakom för att jag ska kunna filma, hahaha. Gud vad löjlig jag är. Två bilar som var bakom oss körde om för att vi körde så långsamt. Och det är ju DET som var det pinsamma. Haha. Att vi så gärna ville titta på cyklistens rumpa så vi körde så långsamt...tragiskt.. Här får ni se!



Är jag sjuk när jag tycker sånt här är kul?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså, jag tror jag dööör!!! David har gjort EXAKT samma sak en gång. Han har ett likadant kort i sin mobil!

2011-04-28 @ 07:51:47
Postat av: Mikaela

Hahahah!! David?! Gud vad rolig han är. Då behöver jag inte känna mig ensam och störd över att jag var tvungen att ta kort och filma denna mannens rumpa!

2011-04-28 @ 10:03:26
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Pernilla

ahah!! nej men vad pinsamt! :D haha !

2011-04-28 @ 16:03:32
Postat av: Alexandra

hahaha, stackarn x)

2011-04-28 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0