Härliga väder

Godmorgon! Strålande solsken och vindstilla idag. Det kunde till och med bli upp till 19 grader idag!! HÄRLIGT. Ska nog passa på att sola idag. Men sedan finns det ju ett jävla bakslag med våren och det är POLLEN. Är sjukt pollen allergisk. Så jäkla jobbigt. Men jag känner bara av det lite nu. Kommer vara helt svullen sedan.

Just det. Idag ska vi ju ner till polisstationen och göra pass. Ska bli kul. Varför är det kul? Jag vet inte. Ska ta kort på passbilderna och visa er sedan, om en vecka blir det ju. Får ju inte passen med en gång kom jag på.

Ska nog börja slipa och måla en byrå här hemma också idag. Gud vad händig jag är. Fast det blir lite svårt när man har Mira runt om kring sig. Vill ju inte att hon ska kladda ner sig med färg.

Vi skulle ju åkt upp till Stockholm/Uppsala till valborg men det blir inte så. Har ju inte så mycket pengar nu inann resan. Så vi får spara det vi har. Kommer ju fler gånger. Åker nog upp till Stockholm någon gång i sommar!




Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0