Heeeeeej

Jag vet, har vart kass på att skriva när vi var uppe i Stockholm. Hur ska jag summera Stockholm...?


HERREGUD.


Så summerar jag helgen. Det har vart helt stört. Men kul. Men ångest. Ja.. allt som inte fick hända hände. Haha, allt blev fel.

Jag ska lägga upp lite bilder och skriva om HELA helgen sedan. Kanske delar upp fredag, lördag och söndag. Får se. Men nu är jag precis hemkommen från Åsa, där jag spenderade natten. Kände att jag ville sova där eftersom Mira var där. Hon började dock gråta i morse när hon fick syn på mig..Men det blev bra sedan när hon märkte att det faktiskt var mamma.

Så nu sitter jag helt död och trött i soffan och skriver här. Mira sover i vagnen. Andreas jobbar. Som sagt. Ni har ett roligt inlägg att vänta..


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med ett nytt inlägg ;)

längtar till nästa :D

2011-04-04 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0