Heej!

Brukar ju alltid skriva på morgonen men idag var jag helt slut. Dålig sömn i natt igen på grund av allergin. Så jag och Mira gick och lade oss vid 9 i förmiddags för att vila. Vi vaknade 12.30!!! Herregud. Fick panik och man känner sig så jäkla hängig och äcklig när man sovit så länge. Och jag var tvungen att röja upp här hemma med.

Men jag tog en lång och skön dusch och började fixa köket och badrummet. Nu är jag klar. Andreas är hemma med Christoffer och jag ska snart åka ner till stationen för att hämta ett paket och syster som kommer hit och sover idag! Vi ska äta gott, ha filmmys och spela kinect!!

Men klockan 16.30 ska jag ner och dansa Zumba också! Kul!! Har missat lunch idag eftersom jag sov förbi den :( Har ont i huvudet för det.

Måste förresten visa ER. I måndags, annandag påsk åt jag och Andreas två olika maträtter. Ni kan väl avgöra vad som ser godast ut...


Andreas köpte PÖLSA på burk. En norrländsk specialité gjord på kvarlevor typ..Puke in my mouth.


Detta gjorde jag till mig själv. Parmasallad med avocado, fetaost, blandsallad, balsamco och lite honung :)

Kommentarer
Postat av: mia

Hmmm...svårt val! ;) haha

2011-04-29 @ 15:47:05
URL: http://mamam.blogg.se/
Postat av: Alexandra

shit så gott, din mat asså ;) fast de kanske du förstod :D

2011-04-29 @ 16:30:16
Postat av: Mikaela

Eller hur. Ja det var gott :)

2011-05-01 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0