Hej!

Ja då har vi återigen vart nere i Åsa och ätit middag. Passade på att sola lite med. Får kämpa med pollen allergin med såklart.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag...  Tänkte köra på en GI vecka nu. Tisdag-söndag. Får se hur detta går. Har inte bestämt veckans meny än men ska titta runt lite på nätet.

Känner mig lite lost i livet nu.. vet inte vad det är. Är ju världens lyckligaste som har världens sötaste och underbaraste lilla Mira, en fin lägenhet och fin sambo. Men jag vet inte..känns bara lite tomt. Men det kanske blir bättre snart. Behöver nog komma ut och resa! Inte långt kvar nu..

Andreas är på teater, alltid (!), och Mira ligger och sover i sin säng. Jag ligger i sängen bredvid och skriver.

Har tråkigt..

Kanske skriver något sen, om jag kommer på något kul.


Old times..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0