Helg!

Underbara helg. Fint väder ute och jag och Mira ska ner till Åsa sedan.

Igår tränade jag hemma, eller ja, typ en kvart. Alltid något! Kände att jag behövde det efter pizzan och colan.

Mira ligger och sover nu, hon blir så himla trött på förmiddagarna. Förmodligen för att hon sover lite knackigt på nätterna och för att hon leker så mycket på morgnarna.

Har faktiskt börjat ha på mig glasögon lite då och då. Men då måste jag ha uppsatt hår! Ser ju så mycket bättre med glasögonen, haha. Har inte linser annars. Borde skaffa det..

Är så löjligt att ta kort på sig själv i spegeln. Därför gör jag det.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

känn dig inte löjlig, känn dig vacker :D

super fin bild <3

skulle vara kul att se dig i glasögon oxå ;)

2011-04-09 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0