Idag är det söndag

Solly. Sade att jag skulle skriva ett inlägg när jag kom hem igår. Men orkade inte. Vi var hemma vid sju tiden och lade Mira med en gång. Sedan satte vi oss i VARDAGSRUMMET, brukar ju alltid behöva ligga i sovrummet med Mira, men vi tittade på en film. Blue valentine. Bra film!

Nu är jag i alla fall uppe med Mira som vaknade halv 7. Å vad jag ville sova vidare. Men det ville inte min plutt. Vi ska ner till Åsa idag igen. Ska fortsätta med mitt skåp.

Vi har redan börjat planera lite inför Kreta. Så mysigt! Jag, pappa, syster och Andreas ska hyra en bil och åka till knossos. Ruiner från ett gammalt tempel? Eller var det ett palats? Minns inte. Ni har säkert hört talas om "Atlantis", det sägs ju att det har någon koppling till det. Vi får väl se när jag kommer dit, då kan jag avgöra om det är Atlantis eller inte. Älskar att åka och titta på gamla sevärdheter. Så det ser vi fram emot.

Bilder! Ja, jag som är så kass på att ta bilder. Har tagit liite bilder de senaste 3-4 dagarna som jag kan lägga upp. Men just nu orkar jag inte hämta mitt usbminne. Så jag gör det sedan. Innan eller efter Åsa får vi se.


Gammal bild på Andreas och Mira som sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0