Idag

Hej!

Hemma och tar det lugnt nu. Mira sover och jag surfar och slö tittar på amazing race.

Har ju som sagt vart nere i Åsa igen, vi åt thaimat och busade. Det var 16 grader idag!!!! FATTA. Sommar. När vi sedan var hemma så tog jag och Mira en promenad ner till Coop för att handla lite. Jag lämnade jackan hemma och tog på Miras vårjacka. Jag blev så varm tillslut så jag fick ta av mig tröjan. Mira behövde inte ens ha mössa till slut. Så skönt!

Här kommer lite bilder:


Innan vi åkte till mormor och morfar.


Mira på gräset.


Busan.


Mormor gjorde en mössa av en liten scarf till Mira....


Min andra goding!!!


Mira fick veckopeng från morfar. haha.


Promenaden ner till affären. Skön stil.


Gör söndagsgodis!! Smält mörk choklad med massa nötter och russin.


Ut på en plåt och in i kylen. Väntar på att det ska kallna nu så jag kan bryta av lite!

Mmmm.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mira, den gulligaste nånsin

2011-04-10 @ 20:59:08
Postat av: Mikaela

Jaa, ser ut som en liten påskkärring på korten :)

2011-04-11 @ 15:43:18
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hehe, aa faktiskt :D

2011-04-16 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0