Konsultation

Heey. Helt slut i kroppen efter en heldag på stan! Och snart ska jag ner och träna. Orkar inte. Men måste. Har ätit pizza hut idag! Det värsta du kan äta typ. Men gott!

Jag var i alla fall på en konsultation i eftermiddags. Och det gick bra. Men har inte bokat något återbesök än, ska väl så småning om göra detta. När man har pengar och tid. Inte så billigt. Det gäller mina ögonbryn som jag tatuerade när jag var 16 år. Ung och dum. Jag är så trött på att behöva måla dem varje dag och de är ojämna och massa skit. Vill göra om dem eller ta bort dem. Hon föreslog att vi skulle ta bort halva och sedan göra om dem och det lät riktigt bra. Men som sagt det är inte gratis....

Efter detta gick jag och Mira och hälsade på Sabine, som jobbar på en frisörsalong mitt i stan. Och sedan tittade vi i butiker för att fördriva tiden som vi hade tills syster kom in. Mötte upp henne sedan och åt lunch på pizza hut.

Sen blev det shopping igen! Köpte lite inrednings saker på åhlens och bolagret. Sedan, såklart, kläder till Mira och jag hittade en jätte fin bikini till mig själv med! Det är så svårt att inte köpa kläder till Mira. Det är ju så himla roligt!!! Det blev en jätte söt liten hätta med halsduk till, solhatt, leggins och en body.

Ska visa allt på bild senare efter träningen, även det vi köpte igår.


Här ser ni mitt bryn. Det är ju inte så att jag inte har hår på brynet, eller jag har ju bara hår på halva brynet. Haha. Det som är mörkare är håret. Och det ljusa som smalnar av är bara tatuering och penna. Det är ju inte så att de är odrägliga men vill ha mer naturligare bryn.

 Vi får se när detta blir av!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag älskaaar dina ögonbryn!!! :D<3

men jag förstår dig, det låter jobbigt att måla dom varje dag....

2011-04-20 @ 18:36:29
Postat av: Mikaela

Tack sööting!! Nu blev jag glad :) Ja hade vart skönt att slippa!

2011-04-20 @ 21:11:17
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0