Kvällen

Jisses. Mira var verkligen inte lika lätt att lägga idag. Men hon sover gott i sin säng nu i alla fall :) Hon skrek och var skitförbannad när jag lade henne. Övertrött kanske. Ville nog sova bredvid mig med. Snutt! Nu är hon stor så det blir inget med det.


Fan vad fet jag har vart idag. Jag tränade aldrig för att jag var så trött. Ska träna i morgon. Boka upp mig på två pass. Jag har bara käkat massa fett idag. Så jävla gott, men ändå äckligt. Man mår verkligen illa efteråt. När man är sådär sjukt mätt för att man verkligen har proppat i sig. Typiskt mig. Blir ett salladsblad i morgon. Haha. Inte. Ska till Kungsbacka och möta upp syster och farmor igen. Då blir det säkert fika och massa skit.

Måste bli bättre på att ta kort. Är ju kass på det. Även fast jag har 2000 bilder på min mobil. Men tar mest på Mira. Och nakenbilder så klart. På mig själv.

Nepp ska titta på tv nu!


Jag och mitt hjärta innan vi åkte till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

håller med, fettig mat rockar ;)<3

så fina ni är, modeller båda två??? :D<3

2011-04-06 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0