Långfredagen

Blir bara snorigare och snorigare, usch! Men men. Folk som klagar över en förkylning vet inte hur det är att vara riktigt pollen allergisk! Nu är det ju inte så farligt mot vad som kommer komma... Längtar inte.

Mira åkte just iväg! Mormor och morfar hämtade henne. Jag ringde dem igår och frågade om de kunde hämta henne innan de skulle handla så jag kunde träna. Har bokat in mig på Zumba och MRL. Är skit nervös inför Zumban!! Kommer ju inte kunna någonting. Kommer känna mig skit dum. Men man måste ju försöka. Och jag tänker att det kanske inte är så många som tränar idag, nu på förmiddagen på långfredagen. Vi får hoppas att det bara är jag där. haha. Nej då.

Sedan är det träning på måndag också. Häärligt. Men jag måste börja träna mina armar lite. Tränar ju bara magen, rumpan och låren. Får köra några vändor på gymet också.

Jag gav Andreas en utskällning igår kväll när han följde med mig in på toaletten, efter skräckfilmen ni vet. (Annars brukar han inte göra det!!) Men han började typ "be", så som de gjorde i filmen för att få ut demonen. Jag blev så jävla förbannad. Då blev jag ju bara ännu mer rädd. Nä usch. Så får man inte göra. Men ni som vill bli rädda så hade jag rekomenderat "The rite", den var bra och läskig!

MEN. Nu när jag tittar på nyhetsmorgon pratar de om kyrkan och en tjej som inte längre tror på gud, osv. Lite som filmen igår handlade om! Nu kommer jag se demoner när jag går ut... Eller jag kanske kommer bli besatt..


No make up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0