Ledsen

Är ledsen så jag gråter nu. Kanske över en löjlig sak men när man gått och väntat på det i månader så är det inte kul!!!

Jag är typ bankrutt nu, typ är 3 kr. Och väntade på min semesterersättning som jag skulle få i en klumpsumma. Denna har jag väntat på i ett ÅR typ. Har ju kunnat ta ut semester när jag vill men har väntat och sparat den. Och sist när jag pratade med lönekontoret i december sade de att jag skulle få pengarna i april.

Tittade på mitt konto i morse, helt överlycklig. Tills jag såg att det inte alls hade kommit in några pengar. Ringde upp och då sade hon att det kommer om EN MÅNAD. "Du får den på aprillönen".

Varför jag blir så ledsen är för att vi är utomlands när pengarna kommer och jag behöver ju dem innan. Vi ska göra pass alla tre, köpa saker till Mira som vi ska ha med oss, fickpengar och massa andra saker.

Får väl börja tvätta Miras blöjor så vi kan återanvända dem. Näääää. Usch. Då går det för långt. Då rånar jag hellre en bank. Någon som är på?

Usch, nu mår jag lite bättre efter att ha skrivit av mig lite. Blev bara så chockad och arg. Det löser väl sig på något sätt. Men inte kul när man väntar och väntar... Hade jag vetat detta hade jag tagit ut semestern istället. Då hade jag nämligen fått dem idag..Sade hon på löner NU.

Jaja. Finns värre saker i livet. Idag ska vi i alla fall åka till Frölunda, jag, Mira, syster och farmor. Ska faktiskt, för en gång skull ta lite kort nu när vi är ute och shoppar. Shoppar för 3 kr.... haha.
Igår skrev jag inget på kvällen heller, hade lite och göra på jobbet faktiskt! Kul. Ledig nästa torsdag, eftersom det är skärtorsdag.

Men vi tittade på film jag och Andreas. The next three days, eller om den bara hette next three days. Minns inte. Men den var skit bra! En spännande och bra film. Länge sedan man såg det. Se den!

Nu ska jag tröstäta något gott, planera rån och tvätta blöjor. Ha en fin dag!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

förstår vad du menar, de e såå jobbigt att vänta på löning och liknande....hoppas det löser sig, det gör det alltid :)

2011-04-15 @ 19:24:26
Postat av: mia

Fan vad sånt suger! Vet hur det känns och det är som hela världen går under! :( Hoppas det löser sig i alla fall så ni får tag på allt ni behöver till resan :) Kramar

2011-04-15 @ 20:48:32
URL: http://mamam.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja då det har löst sig :) Men pengarna kommer fortfarande inte förens om en månad..

2011-04-17 @ 18:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0