Lördag

Heeeje. Fasen vad tiden går fort. Har vart jätte trött idag efter en rejäl bakfylla. Blev en helvild kväll med polisbilsrally, magshots och gogo dancing.

Eller inte. Vi satt och åt på ett jätte mysigt ställe, jag, Daniella och Sofia. Nadja dök aldrig upp! Jag tog dessutom bilen till stan så det blev inget dricka. Bara ramlösa. Eller loka var det faktiskt.
Men vi pratade om allt möjligt. Vi träffades alla när vi gick på gymnasiet. Och det är så kul att vi fortfarande har kontakt!

Men men, vi åkte nog hem vid halv tio tiden. Mira sov som en liten gris när jag kom hem, men vaknade när vi skulle sova och ville såklart sova bredvid mig. Som vanligt. Sedan var jag så himla trött i morse så Andreas gick upp med Mira. Skönt. Fick sova ut en del.

Sedan kom mamma och pappa och hämtade Mira, för vi är nämligen i Åsa nu, allihopa. Och vi har ju egentligen inte plats för mig, Mira och Andreas i Andreas bil. Därför hämtade dem henne. Så nu är vi i Åsa. Jag har slipat och målat en liten hörnbyrå som jag ska ha i hallen. Bara grundmålat.

Just det, vi tittade även på shrek 4 när vi kom, jag, Andreas och syster. Den var faktiskt bra. Fast jag somnade så jag missade slutet, haha. Somnar väldigt offta nu för tiden när jag tittar på film. Även fast jag tycker att de är bra så tar sömnen över.

Nu ligger min lilla köttbullshund här bredvid mig. Ska gosa lite med henne och sedan ska vi äta tillsammans. Farmor kommer med :) Härligt att ha släkten så nära.

Ska skriva ett inlägg sedan när jag kommer hem med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0