Måla

Jag bestämde mig för att börja slipa och måla byrån ändå. Men som vanligt, ångrar mig mitt i allt. Haha. Det var jobbigare än vad jag trodde att måla och ta hand om en liten samtidigt. Målar ute på balkongen och fick typ färg över hela mig, eller över min ena hand. Och då är det inte jätte lätt att bära in en liten som ska vara med och måla. Nepp så jag gav upp. Målade bara själva byrån, inte lådorna. Men ska nog göra det nu. Hon somnade precis.

Vi ska möta upp Andreas klockan halv fyra vid polisen. Nu är klockan halv ett. Halv ett, halv två, halv tre och halv fyra. Tre timmar kvar då. Vill bara att tiden ska gå fort. Har inget att göra. Men går kanske lite tidigare ner med Mira och tittar i butiker. Eller bara går runt i det fina vädret.


Mitt projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0