Måndagar är inte tråkiga

Hello. Idag har jag och Mira haft fin besök. Maria Fripp var här.
 Lagade honungsmarinerad kyckling med bulgursallad. Sedan tog vi en promenad i det UNDERBART fina vädret. Det har ju verkligen bara smällt till och blivit varmt. Ingen jacka, halsduk, handskar eller mössa behövs nu!! Härligt.

Efter promenaden somnade Mira och vi passade på att sätta oss i solen på balkongen med en kopp te och min choklad som jag gjorde igår och fikonbollar. Nyttiga är vi! Satt och pratade om allt möjligt tills lillan vaknade och ville busa.
Sedan åkte Maria hem och nu är det jag och Mira som busar för fullt. Eller ja, just nu är det bara hon eftersom jag sitter här. Men ska joina henne nu.

Just det!! Vi såg en skit konstig groda med. Tog kort på den!! Ska lägga ut bilder sedan. Men har inte tid just nu.

Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0